ORGANIZACIÓN DO BLOGUE

ORGANIZACIÓN DO BLOGUE

Usaremos a páxina principal para anunciarvos cousas puntuais como avisos de eventos con data fixa. Para información referida á situación do peche debedes acudir á páxina web do centro.
A parte da columna da dereita dedicarémola a organizar propostas de traballo e recursos que poden ser de utilidade para estos días. Máis abaixo atoparedes tamén os enlaces aos blogues das distintas especialidades.
Para calquera consulta podedes poñervos en contacto coa titora do voso grupo:
3anosoutes@gmail.com
4anosaoutes@gmail.com
4anosboutes@gmail.com
5anosaoutes@gmail.com
5anosboutes@gmail.com


A nosa pretensión con este blogue non é que o alumnado faga xornadas de cinco horas diarias como na escola. Nada do que propoñamos podería substituir as interaccións que se alí se producen entre iguais que son as bases das aprendizaxes. A idea é que poidades incluír algunhas delas cada día sen presión, sen necesidade de facelas todas, adaptándoas aos ritmos e preferencias de cada neno e nena, priorizando sempre o xogo libre.

Luz


A luz é un elemento fascinante para os nenos e nenas, promove o desarrollo da curiosidade e a creatividade. Invita á experimentación de manera tranquila: manipulando sombras, creando reflexiones, cambiando de cor os obxectos.....na exploración da luz as nenas e nenos crean novas ideas e novos entendimentos; fan preguntas e hipóteses que proban e reformulan de novo.
Nesta sección recolleremos porpostas que inviten a xogar. Xogar coa luz natural, coas sombras,  coas proxeccións, coa cores, coas transparencias....







Na nosa escola a zona de luz é unha das máis demandada por iso pensamos en como poderíades recrear un espazo de luz nas vosas casas.



Como construir un retroproxector

No seguinte video explicamos como construir un retroproxector.




Experimentar coa luz natural

Aproveitaremos un día de sol  para  unha nova proposta e xogar moi cerca da ventana. En todas as casas, e máis agora coas limpezas que estamos a facer, aparecen tersouros que nos van vir ben para esta actividade como: vasos de colores, floreros de cristal, plástico de forrar libros, separadores de plástico, tuppers da cociña, bolsas...
Agora imos buscar unha ventana  por onde entre o sol e colocaremos estos obxectos diante desa luz para experimentar con aqueles que deixan a pasar (translúcidos) e os que non (opacos).  Xogade co ángulo desde onde lle chega a luz para ver como eses obxectos se fan máis grandes ou máis pequenos....
Podemos tamén facer composicións cos obxectos e ver que efecto fan na parede: colores, formas....
Ánimo e a explorar posibilidades xunt@s!!




As sombras e o paso do tempo

Deixamos unha nova proposta para experimetar coa luz, o sol, as sombras... Escollede algúns obxectos na casa que sexan un pouco altos e poñédeos diante dun papel buscando a proxeccion da súa  sobra. Cando o teñades listo podedes trazar con un rotulador a sombra dos obxectos. Propoñémosvos que volvades ao cabo dunha hora a ver que ocurriu coa sombra e co voso debuxo, podedes trazar outra sombra? ...e se volvedes outra hora máis tarde?...
Aquí podedes ver como comezar coa proposta que non queremos adiantarvos o que vai pasar. Animádesvos a probar?




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Dia internacional do medio ambiente

Hoxe retomamos o Rap do Medioambiente que escribimos no Entroido. O alumnado de 3 anos, 1º e 3º de primaria escolleron esta temática para es...